Brutális részletek: percekig a halott prostituálttal szexelt a csévharaszti gyilkos

Elkezdődött a bíróságon a csévharaszti S. László büntetőpere.
A férfi a vád szerint megölt egy prostituáltat, majd a nő holttestét kitette az M0-ás autópálya melletti bokros részen. A férfit emberöléssel gyanúsítjak.

Döbbenetes részletek derültek ki a gyilkossággal kapcsolatban az ügyész által ismertetett vádiratbol

S. László az egyik legnagyobb szextárskereső oldalon ismerkedett meg a leszázalékolt nővel. László és Anett megállapodtak, hogy 50 ezer forintért a nő közösül a gyanúsítottal. Az aktusra László házában került sor. Szexuális együttlétük alatt a férfi nadrágszíját a nő nyakára kötötte és annyira erősen húzta, hogy F. Anett meghalt.

Vallomásában korábban elmondta, hogy próbálta újraéleszteni az áldozatot.

S. László vallomást tett a tárgyaláson

"Az utolsó komoly kapcsolatomnak 2015 közepén lett vége, utána nem akartam elköteleződni, ezért kerestem fel prostituáltakat. Anettet a rosszlányok.hu társkeresőn találtam. Felhívtam telefonon, és megbeszéltük, hogy találkozzunk. Érte mentem az autómmal, majd kimentünk csévharaszti otthonomba. Már a kocsiban megbeszéltük, hogy a hölgy is benne van a szexuális játékokban, amit kértem tőlé. Otthon szeretkezni kezdtünk, majd megláttam a fotelon a nadrágomat és kivettem belőle a szíjamat. A partnerem nyakához tetem, ő azonban biztatott, hogy csináljam erősebben. Ekkor sajnos a szíjat áttettem a csaton és úgy folytattuk az aktust. Nyolc tíz perc múlva vettem észre, hogy nem mozdul. Próbáltam újra éleszteni, de nem sikerült. Pánikba estem, a hullát a kocsimba tettem, és kocsikázni kezdtem. A vecsési lehajtónál letettem a holttestet és elhajtottam.

László szavaiból az körvonalazható, hogy percekig már a halott a lánnyal folytatott szexuális aktust a vádlott.

A tárgyaláson megjelent a megölt lány rokona is, akit azonban kiküldött a bíró, mert tanúként fogják kihallgatni.

A Blikknek a megtört asszony a folyosón elmondta: hazudik ez a férfi, semmi nem igaz abból, amit állít.

- Anett velem volt azon a napon, és hallottam amikor a férfinek mondta a telefonba, hogy nem akar találkozni vele.

Megosztás a Google Pluson

0 megjegyzés: